Aangekomen in Melbourne!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Chantal Bos - WaarBenJij.nu Aangekomen in Melbourne!! - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Chantal Bos - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Melbourne!!

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg Chantal

05 November 2013 | Australië, Melbourne

Hoi Hoi allemaal!

Nodig tijd om even weer een updatje te plaatsten!
Inmiddels ben ik alweer 5 dagen van huis en in die tijd is er veel gebeurd! Haha
Mijn vader en mijn broertje hebben me naar Amsterdam Airport gebracht, en daar was het afscheid nemen even moeilijk. Eenmaal achter de douane had ik wel het besef van nu gaat het avontuur beginnen!!! Maar het was ook een beetje onwerkelijk haha :)
De vlucht naar Singapore ging goed, en in Singapore had ik een dag de tijd om de stad te bekijken. Ik ben daar naar de grootste sights geweest zoals : China town, Little india, Marina Bay, Merlion. Het was in Singapore drukkkkk, wat een mensen op zo'n klein stukje grond haha!!
Vlucht naar Melbourne ging goed, en toen ik in de bus naar het hostel reed had ik echt van : wat een mooie stad!!!!
Aangekomen in het hostel eerst even een paar uurtjes op bed geweest, en daarna met een aantal mensen van het hostel naar een backpackersrestaurantje geweest en daarna nog even naar de pub.
De dag daarna ben ik bij een appartementje wezen kijken waar ik eventueel goedkoper kan verblijven dan wat ik hier doe.En ben nog met een ander meisje even de stad in geweest. Bankaccount geopend, SIM kaart aangeschaft etc etc. 's Avonds verder niks meer gedaan , lekker in het hostel gebleven.
Vandaag op pad geweest met een Nederlands meisje. We zijn eerst naar Federation square geweest waar we de paardenraces konden volgen op grote schermen ( hier zeeeeeer populair!! ;) ) en daarna lekker naar het strand geweest. Wat mooi was het daar!! Echt raar dat je zo nog in de stad bent en vervolgens lekker op het strand zit. Hier hebben we wat gegeten en daarna zijn we naar de pinguins wezen kijken die elke avond aan land komen. Gaaaf!!!!!
Echt het is hier ontzettend mooi!!! Ben benieuwd wat er allemaal nog op mn pad gaat komen...
Eerst was het mijn bedoeling om hier gelijk een baantje te vinden en vanuit daaruit verder te reizen, maar nu wordt het misschien de great ocen road en daarna tasmanie?!?!?! Morgen even verder bekijken :)
Ik heb ook alweer geluk haha want vanavond raakte ik met 2 mensen aan de praat die in een restaurat werken en later in het gesprek kregen we het over werk en ik zou daar eventueel kunnen werken!! :D
LIFE IS BEAUTIFUL :D
Tot de volgende update!
Liefs, Chantal

  • 05 November 2013 - 15:32

    Laura:

    Wauw Chantal! Klinkt super! Geniet er van! x

  • 05 November 2013 - 16:51

    Anita:

    Ooh... meissie!! Wat heerlijk om te lezen dat jij je nu al vermaakt! Super!! En wat fijn dat de mensen zo open voor je staan! Geniet meiss...XXXX

  • 05 November 2013 - 17:03

    Ina:

    Wow klinkt goed geniet ervan xxx

  • 05 November 2013 - 20:17

    Ras:

    Klinkt allemaal super poppie!!!!
    GENIETEN!! Xx

  • 05 November 2013 - 21:14

    Rianne :

    Wat mooi om te lezen tal!!! Geniet maar lekker verder!!

  • 05 November 2013 - 22:09

    Sandra :

    Fijn om te lezen hoe je eerste dagen zijn gegaan! Het klinkt allemaal super mooi!! Genieten!! Liefs

  • 05 November 2013 - 22:24

    Hillie En Jan Nijland:

    Klinkt allemaal heel mooi en goed. De foto's zijn ook erg mooi geniet maar goed....

  • 06 November 2013 - 23:08

    Peter En Marjo:

    Wat leuk en fijn om te lezen dat het zo mooi is daar. Geniet en ontdek....nu het kan.
    Dikke knuffel, liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Chantal

Actief sinds 03 Jan. 2010
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 7865

Voorgaande reizen:

01 November 2013 - 01 November 2014

Australië

16 September 2012 - 16 December 2012

Via Francigena

Landen bezocht: